donderdag 20 oktober 2016

24 - 28 oktober Thema: KIEKEBOE IK ZIT OOK IN HET BOS

Misschien heb je al een flauw vermoeden...

We gaan dus eerst vertellen over de diertjes in het bos, maar er leeft ook wel iets meer. Inderdaad, de kaboutertjes. Liedjes zingen, dansen, schilderen en vertellen, het hoort er ook deze week weer allemaal bij.


Helaas heb ik ook minder leuk nieuws, met tranen in de ogen meld ik nog eens dat Rune, Judah, Becca, Shayenne, Alexander, Aryn en Anna overstappen naar de grote kleuterklas van juf Cindy. Ik ben er van overtuigd dat ze het ook daar reuze naar hun zin zullen hebben en we kunnen elke dag eventjes ons hoofd bij de buren steken om elkaar nog te zien.

Jullie bengeltjes liggen me zo nauw aan het hart dat ik ze nog heel nauw blijf volgen de eerste maanden. Eén ding kan ik alvast verklappen, ze zijn er klaar voor!! Ze kennen de schoolgewoonten en staan al een beetje sterker in hun schoenen dan begin september.

Woensdag 21 december is er oudercontact voorzien. Maar omdat ik op woensdagavond zelf op de schoolbanken zit, zal ik me flexibel opstellen en samen met jullie een moment zoeken om dit contact te laten doorgaan met juf Cindy, jullie en mezelf.